جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بفرمایید بهشت

حوزه/ قصه‌هایی واقعی از زندگی خانواده‌ای موفق به همت انتشارات عهدمانا در کتاب «بفرمایید بهشت» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «بفرمایید بهشت»، قصه‌هایی واقعی از زندگی آرام و دلنشین خانواده‌ای پویا و موفق است. قصه‌هایی که می‌آموزد چگونه در برابر مسائل و مشکلات خانواده بایستیم و آن را به بهترین وجه حل کنیم.

این کتاب، روایت‌های واقعی مادری است از حوادث روزمره زندگی‌اش؛ از خانواده و بچه‌های ریز و درشتش که هر کدام دنیاها و نیازهای متفاوتی دارند.

مادر با کمک گرفتن از هنر قصه‌گویی و با تعریف طنزگونه‌ وقایع زندگی و خاطراتش، می‌کوشد از  پیشامدهای جزئی زندگی عبور کند و به ساحت‌های عمیق انسانی قدم بگذارد.

اگر شما هم دنبال تجربه‌ای شیرین و متفاوت از سبک زندگی هستید، بفرمایید بهشت.

«خودم و علی هم از سرما قوز کرده بودیم روی تخت و داشتم فکر می‌کردم کی از این وضع نجات پیدا می‌کنیم. ناگهان سرم علی که مثل آبشار توی دستش سرازیر می‌شد کار دستش داد و نتوانست خودش را کنترل کند. یک‌دفعه کل اتاق گلگون شد! مامان محمدحسین وحشت‌زده جیغ زد: این چیه؟ چرا قرمزه؟ می‌دانستم به خاطر وسواس شدیدش دارد چه عذابی‌ می‌کشد، ولی من چکار می‌توانستم بکنم جز اینکه توی فضای نیمه‌تاریک اتاق لباس و ملافه علی را عوض کنم و برای خودم اشک بریزم.

در آن لحظه‌ها فقط دلم می‌خواست توی خانه‌مان باشم. علی‌ام سالم باشد، از در و دیوار بالا برود، ظرف‌هایم را بشکند و خاک گلدان‌ها را بریزد بیرون و حسرت یک ربع خواب بعدازظهر را بگذارد به دلم.»

این کتاب به قلم محدثه‌سادات طباطبایی و به همت انتشارات عهدمانا در ۱۶۴ صفحه رقعی و با قیمت ۲۵هزار تومان منتشر شده است.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha