سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراغه

حوزه/ مسئول گروه جهادی حسینیه زندگی گفت: در روزهای حساس مقابله با شیوع ویروس کرونا بیش از ۵۰ گروه جهادی در سطح شهر مراغه فعال بودند که در حمایت و پشتیبانی از این گروه ها شهرداری نقش محوری را ایفا کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سعید نیازی، مسئول گروه جهادی حسینیه زندگی در مراسم تجلیل و قدردانی شورای فرماندهی حسینیه زندگی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه گفت: در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا، حوزه خدمات شهری شهرداری مراغه در وسط میدان بوده و به هیچ عنوان نمی توان اقدامات گسترده شهرداری را در این زمینه نادیده گرفت.

وی افزود: در روزهای حساس مقابله با شیوع ویروس کرونا بیش از ۵۰ گروه جهادی در سطح شهر مراغه فعال بودند که در حمایت و پشتیبانی از این گروه ها شهرداری نقش محوری را ایفا کرد.

مسئولگروه جهادی حسینیه زندگی با تاکید بر اجتناب از پیگیری هر گونه هدف سیاسی در فعالیت های جهادی حسینیه زندگی، خاطرنشان کرد: این مجموعه مشتاقانه آماده همکاری با مدیریت شهری مراغه در زمینه برگزاری دوره های آموزشی در بین گروه های مختلف سنی، ضدعفونی اماکن و معابر شهری و همچنین اقدامات نیکوکارانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha