جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس زارعی

حوزه/ رابط دفتر حمایت از نخبگان آذربایجان شرقی از شناسایی و ارائه خدمات حمایتی برای نزدیک به ۲۰۰ نفر از اساتید و طلاب مشمول جامعه نخبگانی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس زارعی، رابط دفتر حمایت از نخبگان استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از نقش مؤثر طلاب و روحانیون نخبه در جامعه خبر داد و گفت: حمایت‌های ویژه ای برای ارتقاء سطح تأثیرگذاری و موفقیت این قشر داریم.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان های نخبه پرور و دارای استعدادهای درخشان پرشماری است که با برنامه‌ریزی و هدفمندی در خدمات می‌توان به رشد کمی و کیفی این جامعه شتاب ویژه‌ای بخشید.

زارعی در ادامه از شناسایی و ارائه خدمات حمایتی برای نزدیک به ۲۰۰ نفر از اساتید و طلاب مشمول جامعه نخبگانی استان خبر داد و افزود: تاکنون از ۲۴ نفر در طول سال های ۹۷ و ۹۸ تکریم و تجلیل شده است که موفقیت در این امر مرهون توجه ویژه مدیران مدارس علمیه بوده است.

رابط دفتر حمایت از نخبگان استان آذربایجان شرقی برنامه های آینده این دفتر در سال جاری را در قالب محورهای فرهنگی، زیستی و حمایتی برشمرد و گفت: برگزاری دوره‌های ارتقاء مهارت های آموزشی جهت رشد سطح توانمندی نخبگان و حمایت از تحقیقات و تألیفات آنان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان بیان داشت: برنامه تکریم و تجلیل از نخبگان نیز از برنامه های اجرایی ثابت این دفتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha