یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ جلسه مشترک مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی و جامعه المصطفی العالمیه تبریز به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه خانواده طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، جلسه مشترک مدیران مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی و جامعة المصطفی العالمیه تبریز به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت‌های زندگی و آموزش مشاغل خانگی و غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌های طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی مدیر کل مرکز خدمات آذربایجان شرقی در این جلسه از آمادگی این مرکز برای برگزاری برنامه فرهنگی و توانمندسازی برای خانواده‌های طلاب مرکز آموزشی جامعه المصطفی العالمیه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط و ویژگی‌های زیستی و بومی این خانواده‌ها، می‌توان با هماهنگی‌های لازم کلاس‌ها و برنامه‌های اختصاصی برای ایشان برگزار کرد.

حجت الاسلام ذاکری، مدیر جامعه المصطفی العالمیه تبریز به ضرورت توجه ویژه به خانواده‌های این طلاب برای غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح دانش و مهارتی آنها اشاره داشت و برگزاری دوره‌های مهارت زندگی و فنی و حرفه‌ای را از اولویت‌های برنامه‌ای برشمرد.

حجت الاسلام عابدی، معاون امور اجرایی و معیشت مرکز خدمات آذربایجان شرقی هم از برنامه‌ریزی ویژه برای برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی با توجه به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی خبر داد که با توجه به شرایط موجود با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توان از کلاس‌های آنلاین بهره برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha