پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار شورای هماهنگی تبلیغات قم با آیت الله سعیدی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از عضویت ۲۵ وزارتخانه و نهاد انقلابی در این شورا یاد کرد و گفت: این شورا با نگاه به اهداف عالی نظام اسلامی و همچنین با حمایت‌های مردم، عملکرد خود را به صورت فراسازمانی و فراجناحی دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزارشد، با بیان اینکه ۱۲ مردادماه سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: این نهاد ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، به عنوان نمونه این نهاد فراسازمانی و فراجناحی عمل می‌کند.

وی اضافه کرد: ده‌ها وزارتخانه، شورا و قانون‌گذار در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عضو هستند که شورا برای همه اعضا وظایفی را تعیین کرده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه ۲۵ وزارتخانه و نهاد انقلابی عضو این شورا هستند، تصریح کرد: نوع مأموریت این شورا تبلیغی است تا بتوانیم بر اساس فرمان امام هماهنگی مورد نیاز را در حوزه تبلیغات رقم بزنیم چراکه سلاح تبلیغات کاربردی‌تر از هر سلاح دیگری در جنگ است.

وی با تاکید بر اینکه حوادث غیرمترقبه جهان اسلام در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد، مطرح کرد: این شورا برای شهادت سردار سلیمانی نیز یک حرکت منسجم و قابل توجهی را در سطح ملی رقم زد و همچنین در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه کرامت، دهه فجر و غیره برنامه‌های ملی و استانی را با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دنبال می‌کند.

لطفی خاطرنشان کرد: نیمه شعبان یکی دیگری از مناسبت‌هایی بوده است که امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا توانستیم از ظرفیت رسانه و فضای مجازی استفاده کرده و مردم را به بالای پشت بام‌ها بکشانیم بانگ لبیک یا مهدی(عج) را در سراسر ایران طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف کشور را نورافشانی کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی از مناسبت‌ها از جمله نیمه شعبان برنامه‌های خود را در دیگر کشورهای اسلامی نیز دنبال کرده‌ایم، تصریح کرد: با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی علیه‌السلام در بقاع متبرکه سراسر کشور و آستان‌های مقدس برافراشته شد.

لطفی یادآور شد: رهبری اعتقاد دارند که شورا یکی از مؤثرترین کارهای جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و به تعبیر ایشان اگر ما این شورا را نداشتیم بی‌شک ناسازگاری‌ها و اشکالات فراوانی را در راه‌اندازی و برگزاری مراسم‌ها شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند از ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شناخت لحظه، انجام کار مناسب در لحظه و حرکت در مسیر درست و صراط مستقیم است؛ به تعبیر رهبری، شورا مسئولیت حرکت عظیم تبلیغاتی مردم را بر عهده گرفته و کار اصلی توسط مردم انجام می‌شود.

لطفی ضمن تقدیر از مشارکت مسئولان و خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و انقلابی گفت: امیدواریم در ادامه مسیر خود بتوانیم حرکت‌های قابل توجهی را در سطح ملی با مشارکت آستان‌های مقدس و بقاع متبرک رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha