جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ جشنواره هنری «زنان انقلاب» با هدف تقویت روحیه پژوهشگری و گسترش توان قلم‌افزایی بانوان طلبه از سوی مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرکار خانم موسوی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: بی‌شک کشف استعدادهای نهفته در زمینه هنر به منظور گسترش بسترهای تبلیغی از رسالت‌های حوزه علمیه است.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «هر پیامی، هر دعوتی، هر انقلابی، هر تمدنی و هر فرهنگی تا در قالب هنر ریخته نشود، شانس نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد بود و فرقی هم بین پیام های حق و باطل نیست»؛ به همین منظور مدرسه فاطمه معصومه(س) اقدام به برگزاری جشنواره «طلبه هنرمند» نمود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز، با بیان اینکه جشنواره مذکور به صورت مجازی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت روحیه پژوهشگری و گسترش توان قلم‌افزایی بانوان طلبه بود که با عنوان «زنان انقلاب» برگزار شد.

موسوی، اضافه کرد: در این جشنواره از مدارس سراسر استان خوزستان در قالب‌های مختلف نوشتاری اعم از داستان بزرگسال، داستان کودک و نوجوان، شعر و دل‌نوشته میزبان آثار هنرمندان طلبه بود.

وی در پایان اظهارداشت: آثار این هنرمندان توسط داوران برجسته کشوری نقد و در پایان به ۵ نفر از برگزیدگان جوایز و لوح یابودی اهدا شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha