چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سبیل النجاة

حوزه/ به همت نشر "دلیل ما" کتاب ارزشمند و محققانه ی سبیل النجاة پیرامون اصول اعتقادات تألیف مرحوم آیت الله حاج سید عبدالحسین طیب اصفهانی در ایام فرخنده غدیرخم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کتاب ارزشمند و محققانه ی سبیل النجاة پیرامون اصول اعتقادات، که به زبان عربی است به طور مستدل در اصول دین به ویژه مسئله امامت امیرالمؤمنین «علیه السلام»، بحث غدیرخم، آیات ولایت، غیبت امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، علائم ظهور، رجعت و شفاعت به بحث علمی پرداخته است. این کتاب تحقیقی می تواند پاسخ گوی سؤالات اعتقادی حوزویان و دانشگاهیان باشدو در مدارس علمیه بوسیله اساتید مجرب تدریس شود.

کتاب سبیل النجاة یادگار دورانی است که مؤلف در نجف اشرف مقیم بوده و تاریخ تألیف آن حدود هشتاد سال پیش می باشد. این کتاب به همت مرکز جهانی حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و همکاری انتشارات دلیل ما به زیور طبع آراسته شده است.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب سبیل النجاة در ۵۵۰ صفحه قطع وزیری توسط انتشارات دلیل ما به چاپ رسیده به نشانی قم- خیابان معلم- ساختمان ناشران- طبقه B پلاک ۴۴ و یا باشماره تلفن های ۰۳۷۸۴۲۴۶۶ و یا با شماره مستقیم ۰۹۱۲۷۵۹۴۱۱۷ و آدرس تلگرام markaz_valieasr مراجعه کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha