جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تعرض به هواپیمای ماهان

حوزه/ عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بر ضرورت پیگیری تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان تاکید کرد.

محمدرضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به تعرض هواپیماهای جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان، گفت: این حرکت غیرانسانی و غیراخلاقی آمریکایی‌ها، پیگیری جدی از سوی مسئولان کشور را باید به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بی‌توجهی نسبت به این حرکت غیرانسانی، سبب جری‌تر شدن آمریکایی‌ها می‌شود، افزود: همان‌گونه که جمهوری اسلامی در جریان ارسال کشتی‌های نفتی به ونزوئلا باقدرت در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کرد و پیروزمندانه به حرکت خود ادامه داد، در این خصوص نیز باید به‌صورت جدی وارد شود و حق خود را بگیرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس خاطرنشان کرد: در جریان این حرکت، ایران اسلامی باید با هشدار به اقدام متقابل به آمریکایی‌ها به آن‌ها این هشدار را بدهد که با هرگونه حرکت اشتباهی از سوی آن‌ها با پاسخ محکمی از سوی جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha