جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقه حدیث ولایت

حوزه/ دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت گفت: این مسابقه با هدف معرفت افزایی نسبت به واقعه غدیر و مفهوم ولایت با استقبال مطلوب مردم مواجه شده و در چهار روز گذشته بیش از ۶ هزار و ۷۷۰ شرکت‌کننده داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام جعفری طی گفت‌وگویی عنوان کرد: مسابقه پیامکی حدیث ولایت از عید قربان تا روز مباهله (۱۰ تا ۲۴ مردادماه) توسط آستان مقدس بانوی کرامت در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مسابقه که در سه بخش فریادهای رسول‌الله(ص) در بخش عمومی، دست علی علیه‌السلام در بخش کودک و مدرسه غدیر در بخش نوجوان برگزار می‌شود، با هدف معرفت افزایی نسبت به واقعه غدیر و مفهوم ولایت و امامت طراحی و با استقبال خوب مردم مواجه شده و طی چهار روز نخست آغاز مسابقه بیش از ۶ هزار نفر شرکت داشته است.

دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت گفت: ۱۴ پلاک طلای «یا علی(ع)» و ده‌ها هدیه متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قید قرعه به برندگان این مسابقه اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه و دریافت لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند، یا به نشانی اینترنتی keralat.amfm.ir مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۱ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha