چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دومین نشست هم‌اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اهواز

حوزه/ دومین نشست هم‌اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسولین اداره کل آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین نشست هم‌اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسولین اداره کل آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی استان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مهدی رفیعی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، ضمن تشکر از اقدامات فعال و سازنده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد تربیتی پرداخت.

وی گفت: آن تعلیم و تربیتی سالم است که، اولا دانش‌آموز را به فعالیت وا دارد و ثانیا تغییرات رفتاری در او بجای گذارد.

همچنین در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام حبیب‌پور، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الانبیا، گفت: پیش از تبیین بیانیه گام دوم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که این بیانیه از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است. رهبری که به اذعان متفکرین غربی تاکنون تمام پیش‌بینی‌هایش درست بوده است.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان خوزستان به تشریح برنامه‌های این مجموعه برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

وی گفت: همواره در صدد بودیم که دانش‌آموزان را با این بیانیه آشنا کنیم، لذا حلقات مطالعاتی و بررسی بخش‌هایی از بیانیه گام دوم، با حضور دانش‌آموزان مستعد و نخبه تشکیل شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha