پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای هیئات مذهبی

حوزه/ حجت الاسلام عنافجه گفت: نقش موثر و مطلوب هیئات مذهبی در نشر ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی گری و ولایت مداری، بسیار ارزشمند و بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه شورای هیئات مذهبی این شهرستان با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر و اعضاء این شورا با هدف برنامه ریزی ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی برگزار شد.

حجت الاسلام عنافجه، با بیان این خبر اظهارداشت: نقش موثر و مطلوب هیئات مذهبی در نشر ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی گری و ولایت مداری، بسیار ارزشمند و بی بدیل است.

 در ادامه، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان باوی به تشریح برنامه های این شورا درعید غدیرخم و ایام محرم پرداخت و گفت: در سال جاری کلیه هیئات مذهبی در سراسر شهرستان باوی مراسم عیدغدیرخم و ایام محرم را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار میکنند که دستورالعمل های لازم در این خصوص به کلیه هیئات مذهبی ابلاغ خواهد شد.

 در پایان، اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان باوی در خصوص تدوین و اجرایی نمودن برنامه های این شورا در سطح شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha