شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حیدری

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین با قدردانی از دست اندرکاران خبرگزاری حوزه، گفت: خبرگزاری حوزه به خوبی فعالیت های طلاب و روحانیون در عرصه مبارزه با کرونا را منعکس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام مهدی حیدری امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: با شیوع کرونا حوزه علمیه قزوین با همه توان و ظرفیت خود به کمک مراکز درمانی و بهداشتی استان آمد که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین افزود: طلاب و روحانیون جهادگر در این ایام در سه محور به خدمتگزاری مشغول بودند که یکی از این امور، تجهیز متوفّیان بر اساس مسائل شرعی بود.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به بیماران بستری در بیمارستان‌ها بسیار چشمگیر بود و بیماران اظهار رضایت بالایی از این حضور داشتند و همچنین تلاش‌های میدانی برای آلودگی‌زدایی برخی معابر و منازل در سطح استان، دو محور دیگر فعالیت طلاب جهادی و ایثارگر در این دو ماه اخیر بوده است.  

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تجربه جدیدی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه بود، بیان کرد: این مسئله نشان داد که مردم به دنبال اخبار و محتوای قابل اعتماد وموثق هستند و از اخبار کذب و هیجانی را نمی پسندند.  

وی ادامه داد: اصحاب رسانه مانند سایر اقشار جامعه با تجربه نوینی روبرو شده اند و هم اینکه وظیفه خطیر و حساس در رابطه با حفظ آرامش جامعه و امید آفرینی آنان را دارند.  

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران با انتشار اخبار مناسب و اطلاع رسانی صحیح سهم خود را برای عبور از بحران کرونا به خوبی انجام داده اند که باید این روند تا ریشه کنی این ویروس منحوس تداوم داشته باشد.  

خبرگزاری حوزه به خوبی فعالیتهای مبارزه با کرونا  منعکس کرد

 حجت الاسلام حیدری ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند خبرگزاری حوزه در راستای مبارزه با کرونا، بیان کرد: از زمان شیوع کرونا خبرنگاران این رسانه به خوبی در مراکز درمانی، آرامستان ها حضور داشتند و فعالیتهای جهادی طلاب و روحانیت را منعکس کردند که جای تقدیر دارد.  

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در استان  قزوین با همکاری اصحاب رسانه توانسته ایم فضای همدلی خوبی برای مقابله با ویروس کرونا ایجاد کنیم.

برگزاری نشست های علمی وتخصصی با همکاری حوزه علمیه ودانشگاه علوم پزشکی 

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان استان قزوین در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: انصافاً کادر درمان در مبارزه با کرونا سربلند است، که از تلاش های ارزشمند این عزیزان قدردانی می کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه نشست های علمی و تخصصی با همکاری مجموعه این دونهاد می تواند برکات خوبی به همراه داشته باشد، عنوان کرد: در بعد پزشکی موضوع طب اسلامی مطرح است و احادیث فراوان و کتاب های مختلفی در این عرصه وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در این بخش با کارشناسان برجسته حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی می توانیم به راهکارهای خوب و قابل ملاحظه ای در این زمینه دست پیدا کنیم.  

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا باعث شد که بین طلاب و کادر درمانی پیوند خوبی برقرار شود که در برنامه های آینده این روند همچنان تداوم خواهد داشت.  

در پایان حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین گزارشی از انعکاس فعالیت های حوزه در بخش مبارزه با کرونا ارائه کرد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha