پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمالی

حوزه/ به همت طلاب جهادی مؤسسه مدینه الولایه قم، همزمان با روز عید سعید غدیر خم، ۵ هزار پرس غذای گرم طبخ شده و میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع می گردد.

حجت الاسلام محمدرضا کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: این حرکت خیرخواهانه و جهادی به کمک خیرین، حرکت در مسیر ترویج فرهنگ اطعام روز عید غدیر و گامی در راستای برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه است.

وی همچنین در خصوص دیگر فعالیت های این گروه جهادی در طرح رزمایش همدلی مؤمنانه قربان تا غدیر گفت: در راستای تکریم و رسیدگی به خانواده های شهدای مدافع حرم(فاطمیون و زینبیون) در روز عید سعید قربان به کمک خیرین و طلاب بسیجی، ۱۳ رأس گوسفند ذبح و قربانی شده و ۷۵ بسته گوشت قرمز میان این عزیزان توزیع شده است.

این روحانی جهادگر افزود: همچنین حدود ۷۰ بسته گوشت قرمز نیز میان خانواده های محروم و کم بضاعت ساکن در شهر مقدس قم توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به این که حدود ۵۰ تن از طلاب و اساتید مؤسسه مدینه الولایه، عضو گروه جهادی شهید کریمیان هستند، خاطرنشان کرد: در شرایط سخت معیشتی کنونی، هر کسی به سهم خود باید در این قبیل حرکت های انسان دوستانه و جهادی شرکت کند و انصافاً طلاب و فضلای حوزه با وجود مشکلات اقتصادی خاص خود در این گونه فعالیت ها، همواره پیشگام بوده اند و دیگران را نیز دعوت به این گونه کارها کرده اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha