شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ جامعةالمصطفی‌العالمیه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام جامعه المصطفی به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«ن والقلم و مایسطرون»

هر ساله و در سالروز شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی، فعالان عرصه رسانه یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌دارند و به پاس زحمات شهید صارمی، ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار نامیده شده است.

در این روز، با هدف پاسداشت قلم و تجلیل از زحمات زحمت‌کشان این عرصه، توجه به نقش بی‌بدیل خبرنگاران راستین رسانه‌های خدمت‌گزار به فرهنگ و ادب این مرز و بوم، اهمیتی دوچندان می‌یابد، زیرا ارتقای سطح اطلاعات جامعه، مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است.

با توجه به نقشه‌های دشمنان ایران‌زمین و دسیسه‌های آنان، بر فعالان این عرصه فرض است که با گام برداشتن در شاهراه انقلاب و توجه روزافزون به آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، جد و جهدی وافر در تحقق هر چه بیشتر اهداف عالی انقلاب اسلامی داشته باشند و با اطلاع‌رسانی درست، صادقانه و به‌موقع، ضمن تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه، رسالت خطیر خویش را به منصه ظهور رسانند.

ضمن گرامیداشت این روز، امید است روز به روز شاهد رشد اندیشه بشر در سایه تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش باشیم و ایران اسلامی هر روز در مسیر بالندگی‌، سرفرازی و شکوفایی همه‌جانبه به پیش رود.

روابط عمومی و امور بین‌الملل جامعةالمصطفی‌العالمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha