جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/  نشست هماهنگی اطعام 110 هزار پرس غدای گرم به مناسبت عید غدیر

حوزه/ یکی از اتفاقات خوبی که در سال های گذشته توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در سطح کشور اتفاق افتاد، اجتماعی کردن خدمات آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در نشست هماهنگی اطعام ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر که در روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه در قم برگزار شد، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام به ارائه گزارشی از فعالیت های این ستاد در سال اخیر پرداخت و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در سال های گذشته توسط این ستاد در سطح کشور اتفاق افتاد، اجتماعی کردن خدمات آن بود.

وی گفت: در همان بدو شیوع کرونا در کشور، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جزو اولین سازمان هایی بود که وارد عمل شد و کمک های خود را به میدان آورد. این ستاد، بیمارستان های سیار خود را وارد شهر قم کرد و تست هایی را که مردم برای انجام آنها باید به بیمارستان ها مراجعه می کردند را در نقاط مختلف شهر برای آنان انجام می داد.

حجت الاسلام احدی افزود: توزیع بسته های بهداشتی از قبیل ماسک و ژل ضدعفونی کننده، و نیز پخش یک میلیون در مرحله اول و سپس ۴ میلیون پک مواد غذایی در مرحله دوم و در سراسر کشور که این ها همه به کمک گروه های مردمی انجام گرفت، از دیگر خدمات این ستاد بوده است.

وی عنوان داشت: برنامه ی بعدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، طرح اطعام غدیر بود که بنا شد تعداد زیادی غذای گرم در اختیار هیئات مذهبی قرار دهد، تا آن ها را به دست افراد نیازمند مناطق مختلف شهر قم برسانند. قرار است برای اجرای این طرح، ظرف امروز و فردا، ۳۰ تن گوشت مرغ تحویل هیئات مذهبی داده شود.

احدی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع دیگر، بحث تامین جهیزیه برای زوج های جوان خانواده های مستمند است که مهریه آنها ۱۴ سکه می باشد و در همین یکسال اخیر ازدواج کرده اند. این برنامه هم از سوی این ستاد مورد پیگیری و در دست اجراست. این طرح با مشارکت مردم و ستاد اجرایی فرمان امام اجرایی می شود.

وی گفت: ده هزار بسته تقویتی نیز برای پرسنل درمانی کشور و همچنین بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است که ان شاء الله در همین روزهای آتی در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

در پایان نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: این ها فقط بخشی از خدمات بنیاد احسان در سال گذشته بود که ارائه شد و خدمات دیگر این بنیاد و نیز خدمات بنیاد برکت که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام فعالیت دارند، خدمات متنوع و مفصلی بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha