جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آشناگر - سمنان

حوزه/ استاندار سمنان گفت: جایگاه روحانیون برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی در استان سمنان برجسته و غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا آشناگر، در دیدار مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون استان سمنان در قم با وی، به میزبانی استانداری اظهار داشت: وجود ۲ هزار تن از طلبه های معزز استان در قم نشان دهنده ظرفیت دینی سمنان است که باید از این شخصیت های فرهیخته برای گره گشایی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه بهره برد.

استاندار سمنان تصریح کرد: استانداری سمنان باوجود فشارهای خارجی و تحریم ها برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی اقشار مردم به ویژه روحانیون معزز همواره در تلاش بوده است.

وی افزود: در بحث مقابله با کرونا ویروس، روحانیون استان سمنان به معنای واقعی خوش درخشیدند و این عزیزان با پیروی از دستورهای رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای دستورالعمل های بهداشتی را برای حفظ سلامت اقشار جامعه در دستور کار قرار دادند.

آشناگر خاطرنشان کرد: ائمه محترم جمعه و جماعات به معنی واقعی در کنار مسئولان ارشد استان در بحث مقابله با کرونا ویروس هستند و به سهم خود از تلاش و مجاهدهای این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.

وی گفت: مردم شریف استان سمنان، مردمانی مذهبی و اخلاقمداری هستند که در انجام رویدادهای مختلف مذهبی، ملی و انقلابی از مسئولان و روحانیون معزز حرف شنوی دارند و این همراهی مردم در ماه‌های گذشته در انجام دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس تاثیر زیادی داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha