چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیام تسلیت رئیس مرکز خدمات در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین موسویان

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین موسویان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین موسویان عضو هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات را تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسویان عضو محترم هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات(شجره طیبه) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
آن دانشمند فرهیخته در طول دوران عمر با برکت خویش خدمات شایسته‌ای به ویژه در عرصه بانکداری اسلامی به جامعه ارزانی داشت و با عضویت در شورای فقهی بانک مرکزی و همچنین در کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار نقشی ارزشمند و ماندگار را ایفا نمود و کتاب‌ها و تألیفات متعدد ایشان همواره چراغ راه دانش‌پژوهان حوزوی و غیر حوزوی به ویژه در عرصه اقتصاد اسلامی خواهد بود.
مرحوم حجت الاسلام والمسلمین موسویان با حضور فعال در هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات و ارائه نقطه نظرات عالمانه، منشأ آثار و برکات فراوانی برای خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون محترم گردید.
این ضایعه تأسف‌بار را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالی‌قدر، حوزه‌های علمیه و بیت محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

عاش سعیداً و مات سعیداً
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha