پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار استاندار سیستان و نماینده ولی فقیه با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: در مباحث مذهبی، هدف و راهبرد اصلی ما، تعامل بین شیعیان و اهل تسنن در استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در جلسه شورای راهبردی استان سیستان و بلوچستان با آیت الله اعرافی، که در دفتر مدیر حوزه های علمیه  در قم برگزار شد، گفت: بر اساس پیوست حکم مقام معظم رهبری در سال گذشته برای تأسیس شورای راهبردی استان سیستان و بلوچستان اقدام کردیم و با همکاری استاندار و سایر مسئولین استانی، توانستیم جلسات خوبی را به جهت هم افزایی، هم اندیشی و هماهنگی در امور استان داشته باشیم. بحمدالله، این جلسات تاکنون نتایج خوبی هم داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، افزود: پیشنهاد شد به عنوان شورای راهبردی استان، جلساتی با مسئولین کشوری داشته باشیم و تاکنون توانسته ایم با تنی چند از مسئولین کشور گفتگوهایی حول مسائل مربوط به استان برگزار کنیم. بنابراین شد که در قم نیز با برخی از مراجع عظام تقلید و مدیرحوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگوهایی را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در مباحث مذهبی، هدف و راهبرد اصلی ما، تعامل بین شیعیان و اهل تسنن در استان سیستان و بلوچستان است. هرچند این راهبرد خوشایند برخی نیست، امّا ما مجدّانه پیگیر تعامل به جای تقابل هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با وجود خدمات بسیاری که تاکنون در این استان انجام شده، امّا وضعیت معیشتی مردم این استان هنوز بعد از ۴۱ سال از انقلاب اسلامی، وضعیت خوشایندی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha