جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه الزهرا ارومیه

حوزه/ مدرسه عملیه الزهرا (س) ارومیه همزمان با دهه ولایت و امامت ۱۳۰ بسته غذایی به ارزش ۶۵ میلیون تومان در میان نیازمندان توزیع کرد.

راضیه پورحیدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه به فعالیت‌های مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای لبیک‌گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، پنجمین مرحله کمک مومنانه همزمان با عید سعید غدیر خم انجام شد.

وی افزود: در این مرحله همچون مراحل قبل ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و بیش از ۱۳۰۰ پرس غذای گرم در میان افراد مستمند و عموم مردم توزیع شد و این مدرسه کماکان به فعالیت‌های خیریه خود در کمک به نیازمندان ادامه خواهد داد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه، ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر بسته کمک‌های مدرسه علمیه الزهرا (س) به نیازمندان شامل محصولات فرهنگی، بهداشتی، معیشتی و سبد کالای ضروری بود.

وی ضمن قدرانی از تمام خیرین و نیک اندیشان که در تهیه کمک‌های مؤمنانه و غذای گرم این مدرسه همراهی کردند، افزود: علی رغم آثار و پیامدهای منفی و مخرب شیوع ویروس کرونا، آثار و برکات بسیاری بروز نمود و متدینین و مومنان نیکوکار، تهدیدهای حاصل از این بحران را تبدیل به فرصت نمودند.

انتهای پیام


انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha