پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه خوی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی با تشریح برنامه‌های اجرا شده در ایام غدیر، گفت: بیش از ۱۱۰ بسته بهداشتی و ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

آرزو جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی به برنامه‌های اجرا شده مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، هر شب برنامه‌های سخنرانی یکی از اساتید حوزه خواهران آذربایجان‌غربی برای بانون طلبه به صورت مجازی برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: محتوای این سخنرانی‌ها عموما به روایات و آیات در شأن امام علی (ع) اختصاص یافته بود و در این سخنرانی‌ها فضائل حضرت و علل‌های فراموشی غدیر و مظلومیت‌های امیرالمؤمینن(ع) بیان شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (ع) خوی، مسابقه شعر و نقاشی برای بچه‌ها و اهدای جایزه به نفرات برگزیده، برگزاری مسابقه خطبه غدیر و تجلیل از نفرات برتر، برگزاری نشست‌های بررسی سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی، آذین بندی مدرسه علمیه و کوچه‌های اطراف با پرچم‌های متبرک به نام مقدس امیرالمؤمنین(ع)، ختم قرآن و صلوات و هدیه آن به مولا علی (ع) را از دیگر برنامه‌های این مدرسه در دهه ولایت و امامت علی (ع) عنوان کرد و افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن به صورت جمعی و حضوری در مدرسه فراهم نبود لذا جشن‌های این ایام در فضای مجازی برگزار شد، البته طلاب جشن‌های خانوادگی را هم در این ایام در منازل خود برگزار کردند.

وی افزود: در ایام ولایت امام علی (ع) ۱۱۰ بسته بهداشتی به همراه بسته‌های فرهنگی و کارت تبریک، توزیع بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع ۱۵۰ پرس عذای گرم در بین مردم از دیگر برنامه‌های این مدرسه در دهه ولایت و امامت بود.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha