سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران همچنین از متولیان هیئت های عزاداری و عزاداران درخواست کرد اجازه نفوذ و ورود جریان های منحرف و افراطی را به مجالس معنوی ندهند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان گفت: شعائر دینی باعث شده که اسلام بعد از گذشت نزدیک به یک قرن و نیم همچنان پویا و سرزنده باشد.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: اسلام دین، پویایی است و در آن، سکون محلی از اعراب نداشته و ندارد و تمام دستورالعمل های این دین به حدی کامل و عملی است که هرگز نمی توان خللی در آن ایجاد کرد، بنابراین اگر به دنبال سعادت دنیوی و اخروی هستیم باید دستورات دینی اسلام را یک به یک انجام دهیم، زیرا سعادت واقعی در این امر نهفته شده است.

وی اظهار کرد: باید ایام محرم را یک فرصت ناب برای تشریح و تبیین موازین دینی و اسلامی دانست و از این فرصت در راستای نهادینه سازی فرهنگ عاشورای حسینی بهره ببریم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران خاطرنشان کرد: امسال با وجود اینکه شرایط خاصی را تجربه می کنیم باید با رعایت کامل و جامع پروتکل ها و هشدارهای بهداشتی، عزاداری های محرم را باشکوه برگزار کنیم و اجازه ندهیم که این روزهای معنوی از دست برود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: عزاداران حسینی باید برای رعایت سلامتی دیگر افراد جامعه به دقت پروتکل ها را رعایت کنند تا خدایی ناکرده زمینه شادی دشمنان را در ایام مهیا نسازیم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران همچنین از متولیان هیئت های عزاداری و  عزاداران درخواست کرد اجازه نفوذ و ورود جریان های منحرف و افراطی را به مجالس معنوی ندهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha