جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست عاشورا تجلی ادب رحمانی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری نشست مجازی «عاشورا، تجلی ادب رحمانی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالی خبر داد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در آستانه فرا رسیدن عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان از برگزاری نشست برخط(پخش زنده) با موضوع «عاشورا، تجلی ادب رحمانی» با محوریت «به خطر افتادن تحکیم پیوندهای مقدس در آخرالزمان» خبر داد.

وی ادامه داد: این نشست با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل و همچنین  فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و باحضور حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی در روز دوشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۷، ساعت۱۸:۳۰ از طریق لینک live.whc. ir برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مجالس حضوری، در راستای دانش افزایی معارف اهل بیت(ع) و لزوم آشنایی طلاب، مبلغان، دانش آموختگان، اساتید با دنیای عظیم معارف عاشورای حسینی و درس های این انقلاب بزرگ در طول تاریخ بشر، این نشست به صورت مجازی برای استفاده عموم طلاب سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خانم جان جان افزود: مجالس حسینی در طول تاریخ پناهگاه مهمی برای جوامعی است که تحت ستم قرار گرفته و سرمشقی برای مجاهدان راه خدا در مقابل گردنکشان و طاغوتیان است.

وی در پایان گفت: مخاطبین این نشست طلاب، مبلغین، اساتید، دانش آموختگان، مدیران و ... حوزه های علمیه سراسر کشور هستند و از همه فعالان فرهنگی عرصه خدمت در مکتب امام زمان(عج) درخواست می شود اطلاع رسانی های گسترده جهت حضور حداکثری و بهره مندی از سخنان استاد فرزانه در این نشست را  فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha