پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 913733
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
مقتل نوجوان

حوزه/ کتاب «مقتل نوجوان»، زندگینامه و سیر حوادث منتهی به کربلا و عاشورا به طور مستند ویژه نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «مقتل نوجوان» زندگینامه و سیر حوادث منتهی به کربلا و عاشورا را بطور مستند و عالمانه و بر طبق شیوه «مقتل نویسی» امّا روان و ساده ویژه نوجوانان، تدوین و به تصویر کشیده است.

«مقتل خوانی» از جمله سفارش‌های ائمه علیهم‌السلام در عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است. در ماه محرم خیمه‌های هیأت‌های مذهبی برپا می‌شوند و پرچم‌های «هیهات مناالذّله» در سراسر کشور خبر از رسیدن شور شیدائی، عشق و تشنگی، زیبائی و شهادت، اسارت و حزن و اندوه می‌دهند.

نوجوانان نیز در این ماه خیمه‌هائی به عشق حضرت قاسم بن الحسن و حضرت علی‌اکبر و حضرت علی‌اصغر علیهم‌السلام برپا می‌کنند. مطالعه این کتاب در خیمه‌ها و در خانواده‌ها، برای نوجوانان، معرفت افزا و تقویت کننده ایمان و عشق به سالار شهیدان و راه شهادت، و کینه و نفرت به یزیدیان همیشه تاریخ و در این زمان نسبت به آمریکا و اسرائیل و تکفیری‌های جهان اسلام که در کشتار مسلمانان مظلوم شمر گونه عمل می‌کنند؛ می‌گردد.

این کتاب توسط آقای «علی شعیبی» تألیف شده و مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت آن را در ۱۱۲ صفحه رقعی با گرافیک زیبا و در عین حال با نشانه عزا و شهادت توسط آقای امیروحید سعیدی‌فر با قیمت ۰۰۰/۱۸۰ ریال منتشر نموده است.

جهت تهیه این کتاب نفیس و برخورداری از تخفیف ۲۵ درصدی آن با شماره‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱ ـ ۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس حاصل نمائید. در صورت سفارش تعداد زیاد برای هدیه به نوجوانان هیئت‌ها، با نامه هیأت از تخفیف ۳۵درصدی برخوردار می‌شوید. شماره نمابر مؤسسه ۶۶۹۷۰۲۰۵ می‌باشد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • tehrani IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام علیکم لطفا کتاب فروغ شهادت تالیف آیة الله سعادت پرور چاپ انتشارات آفتاب فطرت وابسته به دفتر حفظ و نشر آیة الله سعادت پرور معرفی شود