جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
درگذشت حاج ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پیامی درگذشت، حاج ماموستا ملامحمد محمدی ، امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در پیامی درگذشت حاج ماموستا ملا محمد محمدی، عالم، مجاهد انقلابی و امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه را تسلیت گفت.

متن  پیام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم فرزانه، حاج ماموستا ملا محمد محمدی، مایه تأسف گردید. این عالم مجاهد عمر شریف خود را در مسیر بسط و گسترش معارف الهی و سنت نبوی(ص) صرف نمود.

همراهی ایشان با حرکت مبارزاتی امام راحل و عظیم الشأن، از آغاز نهضت اسلامی، پیروزی انقلاب دفاع مقدس و نیز تبعیت از مقام معظم رهبری(ادام الله ظله الشریف)، از او عالمی بصیر و وارسته ساخته بود که به عنوان یکی از پشتیبانان نظام اسلامی و محورهای وحدت و انسجام در استان کرمانشاه، یاد کرد.

ارادت بی ریای عالم فقید حاج ماموستا ملامحمد محمدی به خاندان عصمت و طهارت(ع) به ویژه سید و سالار آزادگان عالم، حضرت حسین بن علی(ع) بسیار مثال زدنی بود.

لذا فقدان این عزیز سفر کرده و مروج تقریب مذاهب اسلامی که عمر طولانی خود را در سنگر مقدس نماز عبادی، سیاسی جمعه، به پایان برد، خسارتی عظیم برای حوزه های علمیه و مردم متدین استان کرمانشاه خواهد بود.

ضایعه ی درگذشت این شخصیت والامقام را به ارادتمندان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

صادق ایرانی

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha