سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برای تداوم و نظم بخشی بهتر به فعالیت های جهادی، فرهنگی و... طلاب سفیران هدایت بیجار، پایگاه بسیج طلاب این مدرسه رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان اظهار داشت: در سالهای اخیر طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار همواره در قالب گروه های جهادی، فعالیت های بسیاری در شهرستان، هم در استان و کشور داشته و دارند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: حضور جهادی در قالب گروه های امدادی در زلزله کرمانشاه، سیل پل دختر و... تنها بخشی از فعالیت های امدادی طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: گروه های جهادی از طلاب مدرسه سفیران بیجار در قالب «بسیج طلاب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار» فعالیت می کنند، لذا برای تداوم و نظم بخشی بهتر به فعالیت های جهادی، امدادی، فرهنگی و... طلاب این مدرسه، پایگاه بسیج طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار: بیش از ۵۰ نفر از طلاب جزو این پایگاه می باشند و در این پایگاه ها برنامه های بسیاری تدوین و در دست انجام است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام محرم و وضعیت ویژه امسال بیان کرد: یکی از فعالیت های اصلی این پایگاه انجام کارهای فرهنگی و بسترسازی در این زمینه است، لذا برای ایام محرم و نیز در بحث مبارزه با بیماری کرونا برنامه های بسیاری در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: در ایام محرم گروه هایی از طلاب عضو پایگاه بسیج مدرسه سفیران هدایت بیجار در سطح شهر اقدام به بسترسازی فرهنگی خواهند نمود.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که امسال با همت همین طلاب بسیجی مدرسه سفیران هدایت بیجار، زمینه برگزاری عزاداری های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فراهم شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان اظهار کرد: در بحث مبارزه با کرونا، ضدعفونی اماکن عمومی، حضور در رزمایش کمک مومنانه و... طلاب این پایگاه حضوری مستمر و چشمگیر داشته و دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha