جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهجت پور

حوزه/ تالیفات و تصنیفات متعدد و متنوع ایشان در موضوعات اقتصاد و بانکداری اسلامی، به مثابه چراغ راهی برای متخصصان اقتصادی کشور بوده و تلاش‌های وافر ایشان در جهت ترویج فقه جعفری و تربیت دانشجویان مومن در دانشگاه‌های کشور، مقوّم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران درپی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین موسویان به این شرح است:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان (رحمت الله علیه) که به حق عالمی وارسته و اخلاق‌مدار و متخصص در فقه اقتصادی بودند، موجب تاسف و تالّم فراوان گردید. وجود ایشان منشا خدمات و برکات ارزشمندی در اقتصاد کشور بوده‌ و فقدان آن عالم بزرگوار خسارت بزرگی بشمار می‌آید.
 تالیفات و تصنیفات متعدد و متنوع ایشان در موضوعات اقتصاد و بانکداری اسلامی، به مثابه چراغ راهی برای متخصصان اقتصادی کشور بوده و تلاش‌های وافر ایشان در جهت ترویج فقه جعفری و تربیت دانشجویان مومن در دانشگاه‌های کشور، مقوّم انقلاب اسلامی است.
 مدت زمان همکاری آن بزرگوار با حوزه های علمیه خواهران هرچند کوتاه اما بسیار پربرکت و الهام بخش بود و یقینا فقدان ایشان ضایعه بزرگی برای حوزه های علمیه خواهران است. 
اینجانب به سهم خود این ضایعه بزرگ را ابتدا به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم  و عالمان و طلاب حوزه‌های علمیه و خانواده گرامی و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علوّ درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل مسالت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha