جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم از خبرنگاران خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه گفت: در رسانه رسمی حوزه روزانه ۲۰۰ محصول خبری تولید می‌کنیم و علاوه بر این، میزان رشد کمّی محصولات نسبت به سه سال قبل آن بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا برته پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم از خبرنگاران خبرگزاری حوزه اظهار داشت: خبرگزاری حوزه در سال‌های اخیر توانسته گام‌های بسیار خوبی را بردارد که قطعاً این موفقیت‌ها در پرتو حمایت و دلگرمی‌هایی بوده است که مدیر حوزه‌های علمیه در طی این سال‌ها داشته‌اند.

وی به افتتاح سایت اردوی خبرگزاری حوزه اشاره کرد و بیان داشت: دیروز به‌صورت رسمی سایت اردوی خبرگزاری حوزه راه‌اندازی شد که می‌تواند نقش مهمی در گسترش معارف اهل‌بیت (ع) در حوزه بین‌الملل داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برته به پیام یکی از وزرای کشور هند به این مناسبت اشاره کرد و ابراز داشت: این مهم نشان می‌دهد که توانسته‌ایم گام‌های خوبی در زمینهٔ شناساندن خبرگزاری برداریم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سایت اتفاقات خوبی در شبه‌قاره رقم خواهد خورد و علاوه بر این رابطین بین‌المللی نیز در شبه‌قاره خواهیم داشت.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه تأکید کرد: امروز وارد زیست دوم رسانه حوزه شده‌ایم به‌طوری‌که مخاطبین بسیاری به‌صورت مداوم رسانه رسمی حوزه را دنبال می‌کنند.

وی افزود: تعاملات رسانه‌ای حوزه به‌عنوان یک رسانه تأثیرگذار در سطح کشور و حتی بین‌الملل افزایش‌یافته است که نشان‌دهنده اثرگذاری این رسانه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برته ادامه داد: در رسانه رسمی حوزه روزانه ۲۰۰ محصول خبری تولید می‌کنیم و علاوه بر این، میزان رشد کمّی محصولات نسبت به سه سال قبل آن بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۴۷ درگاه رسانه‌ای داریم که اخبار حوزه‌های علمیه و کشور را پوشش می‌دهند و در ادامه کار، تلاش خواهیم کرد که این مهم گسترش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha