جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری با اشاره به توجه ویژه آیت‌الله اعرافی به موضوع رسانه، گفت: نگاه ویژه مدیر حوزه‌های علمیه کشور به رسانه دلگرم کننده و مایه امیدواری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم از خبرنگاران خبرگزاری حوزه اظهار داشت: در ابتدا باید از حمایت‌های آیت‌الله اعرافی تشکر کنم که همواره یاری‌رسان ما در انجام خدمت در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی بودند.

وی ادامه داد: نگاه بلند و جامعی که ایشان به حوزه خبر و اطلاع‌رسانی دارند موجب شده است که بتوانیم در سال‌های اخیر گام‌های بسیار خوبی در جهت ارتقای کمی و کیفی مأموریت‌های محوله داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری به اهمیت رسانه در جامعه امروز اشاره کرد و بیان داشت: یکی از محورهایی که برای ارزیابی هر مجموعه‌ای موردبررسی قرار می‌گیرد، رسانه است و در واقع توانایی آن مجموعه را رسانه می‌تواند نمایان تر کند.

وی ادامه داد: این شاخص در یک نهادی که در ذات و بنیاد آن حوزه‌های علمیه و تبلیغ قرار دارد، اهمیت آن دوچندان می‌شود.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه تأکید کرد: حوزه‌های علمیه در ابعاد انقلاب اسلامی همواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و رسانه رسمی حوزه نقش مهمی در این زمینه دارد.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: یکی از محورهای جهاد در بیانیه گام دوم انقلاب جهاد رسانه‌ای است که همین موضوع رسالت و وظیفه‌ رسانه‌ای رسمی حوزه را دوچندان کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری افزود: حوزه‌های علمیه در خلال این سال‌ها روند روبه رشد و صعودی را در همه زمینه‌ها داشته‌اند و در دوره جدید مدیریت حوزه‌های علمیه، شکل‌گیری مرکز رسانه و فضای مجازی بشارت و نوید خوبی است که نشان‌دهنده نگاه ویژه مدیر حوزه‌های علمیه به حوزه رسانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha