سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم از خبرنگاران خبرگزاری حوزه

حوزه/ مراسم تکریم و تجلیل از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم و تجلیل از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه( خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه)  با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: این مراسم که به پاسداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و اطلاع رسانی برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، سلمان میرزایی و ناصر مومنیان به نمایندگی از خبرنگاران و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سخنرانی کردند و در پایان از خبرنگاران و عکاسان رسانه رسمی حوزه توسط آیت الله اعرافی تجلیل به عمل آمد.

آیت الله اعرافی در این مراسم  با تبریک ایام ماه مبارک ذی الحجه، گفت: در این ماه طیف رنگارنگی از مناسبت ها و موقعیت های الهام بخش جمع شده و دهه اول آن در اوجی قرار دارد که شانه به شانه ماه رمضان می زند و در قله ها و مناسبت های سیاسی الهی و عبادی الهام بخش است و فرصت بسیار مغتنمی برای کسانی است که در سیر سلوک و مدارج معنوی هستند.

وی افزود: همه ما به حوزه و به این دستگاه با عظمت علم، ‌دین و دیانت، معرفت، حکمت و انقلاب اسلامی، مرتبط هستیم و نخستین اصل در سلوک شخصی، خانوادگی و اجتماعی باید معرفت و اخلاق و توجه به معارف الهی و حوزوی باشد.

مدیر حوزه های علمیه  با بیان این که باید قدر فرصت های در اختیار را بدانیم و از آنها به خوبی استفاده کنیم،‌ بیان داشت: تمام آنچه به ما به عنوان نعمت های الهی،‌از قبیل جوانی، فرصت خدمت و ... سپرده شده است برگردانده خواهد شد، امروز که ما درگیر امور روزمره هستیم، شاید این ها برای ما طولانی باشد، ولی در حقیقت همه این ها جرقه و شهاب های گذرا و پرشتابی است که تمام می شود.

وی اظهارداشت: همه این شکل های ظاهری تمام می شود، ولی می توانیم با یک معماری و مهندسی الهی، عرفانی و معنوی از همه این حصارهای مادی خارج شویم و متاع های زود گذر را به کالای جاویدان و ابدی مبدل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha