سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه/ رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری آزمون فنی تبلیغ در فضای مجازی ویژه طلاب و روحانیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  مجتبی زنده دل در گفت وگویی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است»، لذا بر این اساس برنامه ریزی جدی کردیم.

وی گفت: با توجه به ابلاغیه جدید اعزام و تبلیغ مبنی بر انجام هر گونه تبلیغ توسط مبلغان در حوزه اعزام سنتی و تخصصی، مجازی، هنری و نوین در آینده منوط به دریافت گواهی تأیید توانمندی فعالیت در فضای مجازی خواهد بود؛ بر این اساس، اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به برگزاری آزمون فنی تبلیغ در فضای مجازی کرده است.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در این آزمون، مبلغان باید مهارت های لازم برای حضور مؤثر در فضای مجازی را کسب و موفق به اخذ گواهی توانمندی تبلیغ در فضای مجازی شوند.

وی افزود: آزمون فنی در هفت مرحله برای بیش از ۲۵۰۰ مبلغ، پنج شنبه هر هفته تا قبل از عید غدیر برای آماده سازی مبلغان اعزامی در ایام محرم طراحی و برنامه ریزی شد.

حجت الاسلام زنده دل اظهار داشت: مبلغان باید برای کسب مهارت لازم، هر یک از عناوین آموزشی(نرم افزار تدوین فیلم(کین مستر)، فیلم برداری با موبایل، آشنایی با شبکه‌ های اجتماعی و تکنیک ‌های جذب مخاطب) را مورد مطالعه و تمرین قرار دادند.

وی گفت: در این آزمون که در فضای مجازی برگزار می ‌شود، مبلغ باید در دو مرحله آزمون کتبی و عملی حداقل ۷۰ درصد نمره قبولی را کسب نماید.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: مبلّغ مجاز است از ساعت ۸ تا ۲۳ فایل صوتی و تصویری خود را تدوین و با رعایت ویژگی‌ های کپشن(هشتگ گذاری، زیباسازی متن، امضای شخصی و...) فایل آزمون را برای کارشناسان این اداره ارسال نماید.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز سه مرحله از این آزمون برگزار شده و تعداد ۱۰۰ نفر از مبلغان موفق به اخذ گواهی توانمندی فنی تبلیغ در فضای مجازی شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha