جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 913785
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
ارومیه

حوزه/ توزیع ۶۰ بسته معیشتی، ۱۰ کارت هدیه و اهدای قطعه فرش‌های آستان مقدس امام رضا (ع) به نوعروسان از برنامه‌های مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه در دهه ولایت و امامت بود.

ژیلا شهبازپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به فعالیت مدرسه علیمه زینب کبری (س) ارومیه، در دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: در ایام ولایت امیرالمؤمنین (ع) کمک‌های مؤمنانه این مدرسه  تعطیل نبود و حدود ۶۰ بسته معیشتی و ۱۰ کارت هدیه هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسمات دهه ولایت به صورت حضوری، مدرسه علمیه زیبنب کبری (س) ارومیه مراسمات را به صورت مجازی در طول این ایام برگزار کرد که ختم ادعیه و زیارات وارده در کتب دعا و اهدای قطعه فرش‌های حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی به نو عروسان این مدرسه  از جمله برنامه‌ها بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینب کبری با اشاره به حضور بانوان طلبه این مدرسه در مرکز انتقال خون ارومیه، تصریح کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه زیبنب کبری (س) ارومیه به پویش انتقال خون پیوسته و در مرکز انتقال خون ارومیه خون اهدا کردند.

وی، تکریم سادات و تجلیل از نوجوانان برگزیده مسابقات نقاشی را از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه دانست و گفت: به مناسبت دهه ولایت از سادات تجلیل شد و همچنین از نوجوانانی که در مسابقات نقاشی این مرکز علوم دینی شرکت کرده بودند تقدیر شد.

شهبازپور در پایان گفت: طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه جشن‌های دهه ولایت را در منازل خود برگزار کردند و همچنین مسابقه خطبه غدیر هم به مناسبت این ایام بین طلاب این مدرسه برگزار شد.


 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha