سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی رئیس دیوان عالی کشور

حوزه/ رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه پاسکاری کردن مردم در روند اجرای کار ها، نتیجه‌اش ضربه خوردن نظام است، گفت: مدیری که دلش برای مردم و انقلاب نمی‌سوزد، لیاقت مدیریت ندارد و باید از صحنه مدیریت حذف شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی، رئیس دیوان عالی کشور، ظهر امروز در آیین رونمایی از نامگذاری اسامی ساختمان‌ها و سالن‌های دادگستری همدان به نام شهدا با بیان اینکه شهدا با عملشان دین خود را به انقلاب ادا کردند، اظهار داشت: شهدا پس از شهادت، حراست و صیانت از انقلاب و اسلام را به عنوان دینی سنگین بر دوش ما قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه معیار حق همان معیاری است که در روز قیامت افراد با آن سنجیده می شوند، ابراز کرد: اگر بتوانیم احیاکننده حق باشیم، به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد و در غیر این صورت با شکست روبرو می شویم.

رئیس دیوان عالی کشور تحقق حق را در ادامه دادن راه شهدا عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز به عنوان امانتی در دستان همه ما در هر جایگاهی که هستیم، قرار دارد که برای پاسداری از آن نه با شعار که باید با عمل در مسیر شهدا و امام حرکت کنیم.

وی افزود: این امکان وجود ندارد که از حق و عدالت اجتماعی صحبت کنیم اما به مردم ظلم شود و مسئولان پاسخگو نباشند، چرا که مملکت را نمی‌توان با شعار اصلاح کرد بلکه به عمل انقلابی برای رفع مشکلات و اجرای عدالت نیاز داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی با تأکید بر اینکه ضدانقلاب واقعی کسی است که با عملکرد خود، مردم را به نظام بدبین می‌کند، خاطرنشان کرد: در مقابل کسانی که از ریشه به نظام ضربه می زنند مردم بسیاری هم هستند که در عمل مردم را شاد می کنند و باید آنها را مصداق عمل انقلابی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مردم ما با سختی های فراوانی مواجه بوده و هستند و لذا امروز باید مسئولان در هر مقامی که حضور دارند برخورد با لطف و رحمت را الگو خود قرار دهند.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه پاسکاری کردن مردم در روند اجرای کارها، نتیجه‌اش ضربه خوردن نظام است، مطرح کرد: مدیری که دلش برای مردم و انقلاب نمی‌سوزد، لیاقت مدیریت ندارند و باید از صحنه مدیریت حذف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha