جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ذاکر

حوزه/ حجت لاسلام ذاکر گفت: همه مسئولین باید در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام ابلاغی رهبر معظم انقلاب قدم بردارند و در این باره اجتهاد لازم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، امروز در مراسم گرامیداشت دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار که در سالن اداره برق شهرستان ارومیه برگزار شد، با اشاره به این‌که سیاست‌های کلی نظام از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شود، اظهار داشت: همه مسئولین باید در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام قدم بردارند و در این باره اجتهاد لازم نیست.

وی ادامه داد: نباید وزارت‌خانه‌ها و سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف فقط به بعد سیاسی نگاه کنند، بلکه با توجه به تولیدات داخلی و لزوم جهش تولید، باید یک تیم اقتصادی داشته باشند تا زمینه صادرات محصولات کشور را فراهم سازند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به هم‌مرزی جمهوری اسلامی ایران با کشور آذربایجان‌، لازم است سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران با تیم قوی اقتصادی، زمینه صادرات محصولات کشاورزی را فراهم کند.

وی در ادامه به سیاست قوه‌قضائیه در تخریب ویلاهای غیر مجاز در کشور اشاره کرد و گفت: تخریب ویلاهای غیر قانونی کار صحیحی است، اما این امر نباید موجب بشود خانه باغ‌هایی که در باغات برای استفاده صاحبان باغ در جهت تقویت تولید ساخته می‌شود، تخریب شود.

ذاکر با اشاره به این‌که از آغاز مجلس یازدهم بیش از ۶۰ تذکر به دولت و مسئولین در جهت حل مشکلات مردم داده شده است، بیان داشت: نماینده مجلس باید تمام توان خود را برای تصویب قوانین برای حل مشکلات مردم و نظارت عملی بر عملکرد مسئولین به کار گیرد. به همین دلیل از هفته اول شروع مجلس، جلسات مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی هر هفته با چند تن از مسئولین استانی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی در پایان گفت: فضای مجازی و رسانه‌ها فرصت بسیار خوبی در جهت حل مشکلات مردم است و در ایام کرونا هم این امر ثابت شد و به همین دلیل هم می‌توان خیلی از معضلات جامعه را از طرق رسانه ها به گوش مسئولین رساند و حل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha