سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ دیدار علمای پاکستان با آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان، تصریح کردند: بی شک جبهه مقاومت افغانستان، جریان نوظهوری نیست. سال های دور در دفاع از خاک و وطن علیه اشغالگران و امروز در مجاهدت های لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متبلور و متجلی گشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در پیامی به نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که امشب در حرم مطهر رضوی  برگزار شد، تاکید کردند: جریان ضد اسلامی استکباری سعی دارند تا مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه و اختلاف به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه، آشوب و جنگ، حبهه مقاومت را متزلزل کند.

مشروح پیام حضرت معظم له که در این همایش قرائت شد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیزی تشکیل این مجلس باشکوه و مصادف بودن آن با روز مقاومت اسلامی را به همه شرکت کنندگان در این همایش تبریک می گویم.

امروزه جریان های ضد اسلامی و استکباری خصوصا آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارند تا مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه و اختلاف، به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه، آشوب و جنگ، حبهه مقاومت را متزلزل نماید و آنان را از مطالبه آرمان های اصیل اسلامی و مجاهدت در راه آن، باز داشته و سرمایه های آنان را چپاول و غارت کنند.

بی شک جبهه مقاومت افغانستان، جریان نوظهوری نیست. سال های دور در دفاع از خاک و وطن علیه اشغالگران و امروز در مجاهدت های لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متبلور و متجلی گشته است.

شجاعت، استقامت و تلاش رزمندگانی غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک و قومیت را نمی شناسند و هم دوش دیگر برادران ایمانی خود با اتحاد و همدلی، امت واحده ای شده اند و برای پاسداری و دفاع از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده و با نثار جان خویش، شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده اند.

از خداوند متعال مسئلت دارم همه شهدای راه مقاومت، خصوصا شهدای افغانستانی و بالاخص سردار رشید این جبهه، حاج قاسم سلیمانی را با سید و سالار شهیدان حضرت الاعبدالله الحسین(ع) محشور فرماید و همه رزمندگان اسلام را در این مسیر نورانی ثابت قدم دارد.

اینجانب بار دیگر تشکیل این همایش را به تمامی ملت شریف و بزرگ افغانستان و خصوصا به رزمندگان، فرماندهان، جانبازان و خانواده های شهدا، تبریک گفته و از «جبهه جهانی شباب المقاومه» در برگزاری این گردهمایی تقدیر و تشکر می نمایم.

شکرالله مساعیکم

قم – ناصر مکارم شیرازی

۹۹/۵/۲۳

گفتنی است، گفتنی است، اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان با موضوع «تکریم شهدای فاطمیون» و «آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی فاطمیون»، از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی، پنج شنبه شب ۲۳ مردادماه، با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha