سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مهندس نصر الشمّری، سخنگوی نجباء

حوزه/ سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق با اشاره به اینکه مسیر جهاد و شهادت متوقف نمی شود، تاکید کرد: نابودی کامل اسرائیل و اخراج آمریکا و مزدورانش از همه منطقه و کشورهای اسلامی، انتقام جنایتی است که تروریست دوران، ترامپ جنایتکار مرتکب شد که همان ترور بزدلانه فرماندهان مقاومت و در رأس آن ها حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مهندس نصر الشمّری، پنجشنبه شب در نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان، در حرم مطهر رضوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به اینکه رزمندگان فاطمیون در کنار سایر مدافعان حرم با یقین راستین و بصیرتی و شجاعتی علوی و فاطمی گام برداشتند، تقدیر از این رشادت ها و جانفشانی ها را سخن حقی دانست در راستای اظهار حق و اعتالی آن باید گفته شود.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق خاطر نشان کرد: مسیر جهاد و شهادت متوقف نمی شود و یقینا  صاحب امانت به زودی خواهد آمد تا پرچم را که دستان کریم مؤسس این انقلاب عظیم آن را برافراشته بود، به دست گیرد.

وی با بیان اینکه این پرچم به دست پر کرامت ولی امر ملسمین و رهبر معظم انقلاب برافراشته تر شده و استحکام یافته است، مسیر کنونی انقلاب و ظهور را نقش بسته با خون پاک شهیدان و فرماندهان شهید همچون حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس عنوان و ابراز کرد: بی شک آخر راه،  پیروزی است و به هر هدفی که مشخص شده خواهد رسید و البته هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت صاحب الامر(عج) نیست.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق افزود: تا زمانی که رهبر این مسیر که شما مجاهدان، رکنی اساسی و نشانه ای مهم در نمایاندن آن بودید، پرچم معطر به رایحه شهادت و مزین به نام شهیدان را به صاحب آن تقدیم کند، مقاومت پایان نمی پذیرد.

الشمّری با تاکید بر این مطلب که هیچ تفاوتی میان مجاهدان این راه نیست و هدف آنان نابودی استکبار و مستکبران و برچیده شدن اشغالگری آنان در منطقه اسلامی است، اظهار کرد: هدف واضح و روشن شده است؛ نابودی کامل اسرائیل و اخراج آمریکا و مزدورانش از همه منطقه و کشورهای اسلامی و تحقق این هدف، انتقام جنایتی است که تروریست دوران، ترامپ جنایتکار مرتکب شد که همان ترور بزدلانه فرماندهان مقاومت و در رأس آن ها فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی بر این مطلب که نیروهای آمریکایی بخشی از این انتقام سخت را هر روز توسط رزمندگان در مقاومت عراق به چشم خود می بینند، تاکید کرد و افزود: برادران شما در مقاومت عراق، تکبر آمریکا را به ذلت کشاندند و در سال ۲۰۱۱ به ارتش آن ها طعم تلخ شکست را چشاندند و این امر با ایثارگری و تلاش مجاهدان و پشتیبانی نامحدود رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی و حاج قاسم محقق شد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق با اشاره به اینکه مجاهدان هم اکنون با اراده ای محکم تر، تجربه ای بیشتر و تکنولوژی برتر که دشمن توانایی مقابله با آن را ندارد، مبارزه علیه آمریکا را ادامه می دهند، گفت: هیچ قدرتی در جهان نمی تواند مردانی را که امیدشان به نصرت الهی و وعده قریب اوست، شکست دهد.

وی به نبرد با دشمن در عرصه فرهنگی و رسانه ای که جنگ نرم نامیده می شود نیز اشاره و ابراز کرد: مستکبران می خواهند با این جنگ ملت ها را فریب دهند، ولی گویا خداوند نیرنگ شیطان را به خودش برگردانده است؛ گرچه این جنگ بعضی از فرومایگان و اصحاب عقیده ضعیف را فریب داد، اما در مقابل، خوِد مستکبران را بارها فریفته است تا جایی که دیگر توان دیدن حقیقت را ندارند و زمینی که زیر پایشان می جوشد و ملت هایی که آماده ریشه کن کردن آنها از منطقه هستند را نمی بینند.

الشمّری با تصریح بر این امر که پیروزی بزرگ نزدیک است و همه شکست هایی که آمریکا و حزب شیطان تاکنون متحمل شده اند، در آن هنگام عیان خواهد شد، اظهار کرد: نشانه و علامتی جز شکست مفتضحانه آنان و رژیم منحوس اسرائیل نیست و افزایش فشار و عربده های دشمن، عامل نزدیکی اهداف و تحقق پیروزی بزرگ مجاهدان می باشد و این از حملات سنگین دشمن به همه محور مقاومت، هویداست.

گفتنی است، اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان با موضوع «تکریم شهدای فاطمیون» و «آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی فاطمیون»، از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی، پنج شنبه شب ۲۳ مردادماه، با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

انتهای  پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha