جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد حسن پیرچه - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با صدور پیامی از عملکرد ۳۹ ساله مدیر سابق شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با صدور پیامی از عملکرد ۳۹ ساله محمد حسن پیرچه، مدیر سابق شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان تقدیر کرد.

متن لوح تقدیری اهدایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای محمد حسن پیرچه(دام عزه)

سلام علیکم توفیق خدمت خالصانه و صادقانه به انقلاب شکوهمند اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل عظیم‌الشان (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای گرانقدر، در نهاد نماز جمعه، نعمت بی بدیل است که به فضل الهی طی سال‌های متمادی، با تلاش جهادگونه از آن بهره‌مند بوده اید و البته ادامه‌ی این حظ وافر، برای مثل جنابعالی که رضایت خالق را بدون هیچ پیرایه‌ای جستجو می کنید، با بهره رساندن از اندوخته گرانسنگ و ارزشمند تجربیات کسب شده، مقدور و میسور است و به فضل الهی، کمافی السابق، منشاء خیرات و برکات کثیر برای این نظام مقدس خواهید بود.

حال که پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ی پرثمر نقش آفرینی در نمایندگی استان سمنان، این مسئولیت حساس و خطیر را به سنگر دار دیگری خواهید سپرد، برخود فرض می‌دانم به حکم حدیث شریف امام رضا (علیه السلام) که فرمود «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَین مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل» از سهمی که در تقویت خاکریز اول جبهه فرهنگی انقلاب داشته اید، تقدیر نمایم.

ان‌شاءالله پاداشتان را از خزانه‌ی کرم و لطف حضرت حق دریافت فرمایید و مشمول دعای مولایمان، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشید.

محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

محمد حسن پیرچه، قریب به ۳۹ سال، مسئولیت دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان را عهده دار بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا به عنوان جایگزین وی در مسئولیت دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha