جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مباحث معارف مهدویت ویژه طلاب خواهر

حوزه/ مدرسه علمیه بانو امین(ره) تهران، سلسله مباحث معارف مهدویت ویژه طلاب خواهر استان تهران را به صورت مجازی در پیام رسان ایتا برگزار می کند.

خانم فاطمه واسعی، مدیر مدرسه علمیه بانو امین(ره)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به این که امکان برگزاری حضوری دوره های علمی و آموزشی به علت شیوع بیماری کرونا وجود ندارد، مدارس علمیه خواهران استان تهران از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری کلاس های آموزشی استفاده کردند و تا زمانی که امکان برگزاری حضوری کلاس ها و دوره های آموزشی فراهم نیست، این شیوه جایگزین مناسبی است.

وی با بیان این که بخاطر شرایط موجود نباید فعالیت های علمی تعطیل شوند، افزود:  در همین راستا و با هدف ارتقای سطح علمی و معارفی طلاب خواهر استان تهران به ویژه در بحث مهدویت، مدرسه علمیه بانو امین(ره) اقدام به برگزاری دوره آموزشی سلسله مباحث و معارف مهدویت با رویکرد علمی و پژوهشی زیر نظر حجت الاسلام و المسلمین مشفقی پور کرده است.

مدیر مدرسه علمیه بانو امین(ره) تهران، ادامه داد: این دوره ویژه طلاب و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان تهران می باشد و بعد از برگزاری آزمون پایان دوره، مدرک این دوره از طرف موسسه مهدی موعود(عج) صادر خواهد شد.

وی با اشاره به زمان و نحوه برگزاری دوره، اظهار کرد: این دوره هر هفته به صورت مجازی در پیام رسان ایتا برگزار می شود و زمان و روز قرار گرفتن فایل های آموزشی، پس از تکمیل ثبت نام، اطلاع رسانی خواهد شد.

 واسعی در پایان با اشاره به نحوه ثبت نام طلاب خواهر استان تهران در این دوره، گفت: هزینه کل دوره برای طلاب و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان تهران، ده هزار تومان است. علاقه مندان می توانند تا ۳۱ مرداد ماه ۹۹ با ارسال نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود به آیدی https://eitaa.com/banooaminyar در پیام رسان ایتا نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha