پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست خبری ستاد امربه معروف ونهی از منکر

حوزه/ جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم گفت: مراجع عظام تقلید پیام‌های جداگانه‌ای برای هفته امربه‌معروف و نهی از منکر صادر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمدتقی حسینی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مطالبه گری سازنده یکی از اولویت‌های اصلی ما است که باید در جامعه جا بیفتد.

وی به رسالت رسانه‌ها در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: امربه‌معروف رسانه‌ای باید این باشد که این دو واجب الهی را در رسانه ترویج داده و امربه‌معروف را در جامعه نهادینه کنیم.

حسینی ابراز داشت: باید در امربه‌معروف و نهی از منکر به گفتن و تکرار این گفتن‌ها اصرار داشته باشیم تا این بیان‌ها موجب آگاهی و هشدار برای همه شود.

وی تأکید کرد: درزمینهٔ فرهنگ‌سازی امربه‌معروف و نهی از منکر همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا این فرهنگ در کشور جا بیفتد.

جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم ابراز داشت: باید یک معروف را در جامعه نهادینه کرد و برای این‌که این کار شود باید همه دست‌به‌دست هم دهیم.

 وی به‌ضرورت امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: این فریضه مهم باید به‌صورت آموزش به مردم یاد داده شود تا این کار به‌صورت صحیح و از راه درست صورت بگیرد.

حسینی تأکید کرد: چگونه مطالبه کردن از طرف مقابل نیز یکی از موضوعات مهمی است که باید موردتوجه قرار بگیرد

وی به راه‌اندازی پویش مردمی حرف حساب در کشور هم‌زمان با هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ابراز داشت: این پویش موجب خواهد شد که مردم بیش از گذشته بافرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر آشنا شوند.

حسینی تأکید کرد: در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از گروه‌های مطالبه گر حمایت می‌کنیم و از این گروه‌ها تا جایی که امکان دارد حمایت خواهیم کرد.

وی به برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: هشتگ بی‌تفاوت نباشیم در روزهای اخیر در فضای مجازی به همین مناسبت راه افتاده و برای هفت روز هفته هم برنامه‌های برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha