چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طرح اهدای کتاب رایگان در روز خانواده توسط نشر هاجر

حوزه/ با انجام قرعه کشی طرح اهدای کتاب مرکز نشر هاجر(ناشرتخصصی کتاب زن و خانواده) در روز مباهله، منتخبین با حضور در فروهشگاه نشر هاجر ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طی برنامه ریزی صورت گرفته تعداد ۴۰ نفر از خانواده های مشارکت کننده در طرح اهدای کتاب رایگان به مناسبت روز خانواده طی دو روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت خانوادگی میهمان فروشگاه مرکز نشر هاجر واقع در خیابان معلم، مجتمع ناشران – طبقه اول – پلاک ۱۱۴ می باشند که به دلخواه خود می توانند تا سقف یک میلیون ریال کتاب رایگان خریداری کنند.

مجتبی حلاج زاده، مدیربازرگانی مرکز نشر هاجر در حاشیه این مراسم در گفت وگویی اظهار داشت: این طرح یکی از دهها طرح فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و بصیرت افزایی انتشارات هاجر به عنوان ناشرتخصصی کتاب زن و خانواده عنوان کرد.

وی افزود: طرح اهدای کتاب رایگان به مناسبت ۲۵ مردادماه، روز خانواده و تکریم از بازنشستگان عزیزمان می باشد که از ۲۲ لغایت ۲۴ مردادماه برگزار و همزمان با روز مباهله در قرعه کشی ۴۰ نفر از شرکت کنندگان انتخاب شدند.

این فعال صنعت چاپ و نشر استان قم ادامه داد: باتوجه به استقبال بی نظیر علاقه مندان و مخاطبان نشر هاجر ان شاءالله به زودی شاهد ارائه طرح های ویژه و مناسبتی خواهیم بود.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی نشر هاجر(ناشر تخصصی کتاب زن و خانواده) به نشانی http://hajarpub.ir و یا به لینک مستقیم https://b۲n.ir/۷۳۴۰۶۱ از نتیجه قرعه کشی اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha