دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی پور

حوزه/ حجت‌الاسلام علی پور، با اشاره به نقش مؤثر مبلغین در انسجام بخشی به اجرای برنامه‌های بهداشتی محرم، گفت: مبلغین در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند و لازم است برای بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش مضاعفی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام علی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، در نشست تعالی راهبران گام دوم انقلاب، اظهار داشت: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در سال جاری با نظم بیشتر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ائمه جماعات، باید امام تحول باشند و با راهبری دینی و معنوی آحاد مردم بتوانند زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشند.

حجت‌الاسلام علی پور، با اشاره به نقش مؤثر مبلغین در انسجام بخشی به اجرای برنامه‌های محرم، عنوان کرد: مبلغین در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند و لازم است برای بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش مضاعفی را داشته باشند.

وی با تأکید بر اقدامات محوری انجام شده نسبت به برگزاری مراسمات ماه محرم، تصریح کرد: در همین رابطه اقدامات مهمی در سه محور هماهنگی، اقناع و اطلاع‌رسانی نسبت به شرایط خاص حاکم بر مراسم سال جاری برای گروه‌های هدف انجام پذیرفته و کارگروه مراسم عزاداری ذیل کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا و عضویت دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شده که بر کیفیت برگزاری  مراسمات عزاداری نظارت خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در پایان با اشاره به کمک‌های مؤمنانه مردم اندیمشک و تولید ماسک توسط هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و نیروهای مردمی این شهرستان خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا مجدداً کارگاه‌های تولید ماسک را احیا کرده و بخشی از ماسک‌های مورد نیاز هیئات را فراهم نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha