شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدحسن ابوترابی‌ فرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت: با اشاره به آمار خودکشی و افسردگی در زندان‌های غربی، گفت: اردوگاه‌های بعثی به‌واسطه حضور رزمندگان ایرانی، سرشار از شور و نشاط، امید و استقامت بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، امروز (یک‌شنبه) در کنگره ملی «الماس‌های درخشان» اظهار داشت: آزادگان در دوران اسارت، افتخارات ماندگاری را خلق کردند که قطعا در تاریخ بشری تکرار نخواهد شد.

وی با اشاره به جمله‌ای از سید و سرور آزادگان، گفت: مرحوم حجت‌الاسلام «سید علی‌اکبر ابوترابی فرد» معتقد بود که «اسارت قطعه‌ای از بهشت بود»؛ بی‌شک آزادگان با یاد پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) شکنجه‌گاه‌های بعثی را به بهشت تبدیل کردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آزادگان در دوران اسارت، دو راهبرد «أشداء علی‌الکفار» و «رحماء بینهم» را سرلوحه رفتار خود قرار دادند، بیان داشت: اسرای ایرانی در برابر دشمن سخت؛ اما در برابر هم‌بندی‌ها و عراقی‌هایی که زمینه تغییر در آن‌ها وجود داشت، مهربان بودند.

وی فضای اردوگاه‌های اسارت را سرشار از نور محبت، عبادت، استقامت و صبر عنوان کرد که مقامات عراقی هم نورانیت اردوگاه‌ها را حس کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد با اشاره به آمار خودکشی و افسردگی در زندان‌های غربی، گفت: اردوگاه‌های بعثی به‌واسطه حضور رزمندگان ایرانی، سرشار از شور و نشاط، امید و استقامت بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز آزادگان همان روحیه خدمت و ایستادگی در کنار ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌اند و مهم‌ترین دغدغه آن‌ها این است که بتوانند در کنار آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha