جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آزادگان

حوزه/ مدیر کل فرودگاه های استان یزد در پیام تبریکی به آزادگان نوشت: هر چند جسم آنان دربند بود، ولی هیچ گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلبشان به یاد دین و ایمان و آسمان وطن می تپید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یزد، عباس محمدی، مدیر کل فرودگاه های استان یزد در پیامی به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نوشت:

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ شمسی، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد.

 ثانیه های انتظار به کندی می گذشت. شهر به استقبال پرنده های مهاجر آمده بود که در سال های سخت هجران از وطن، بال و پر خود را در زیر شکنجه های کفر شکسته بودند.

البته هر چند جسم آنان دربند بود، ولی هیچ گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلبشان به یاد دین و ایمان و آسمان وطن می تپید.

 ۲۶ مرداد روز بازگشایی قفس ما بود، روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار. آغوش میهن گشوده شده بود و فوج فوج مردانگی در آن جای می گرفت به راستی کدامین ساعت می تواند شکوه آن لحظات را در خود بگنجاند و کدامین تقویم می تواند شوق آن لحظه دیدار را در خود ثبت کند.

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند.

قفس تنگ اسارت نه تنها کبوتران ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده و سفیران سربلند ایران اسلامی نمود تا صدای آزادگی و آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و سرسپردگی را از همان سیاه چال های بعثی به گوش جهانیان برسانند .

با کمال افتخار، سالروز ورود آزادگانی که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی نمودند گرامی می داریم و سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندیم.

با امید به اینکه خداوند متعال به همه ما توفیق دهد تا در مسیر آرمان‌ها و اهداف امام راحل(ره)، شهدای والامقام بویژه سردار آزادگان شهید حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی، آزادگان سرافراز و جانبازان دلاور ثابت قدم بمانیم و با بهره‌مندی اَکمل از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، رسالت خود را در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، به شایستگی ادا نماییم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha