چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 914340
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
دادگستری

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: عزم دستگاه قضایی در حمایت تولید و رفع موانع آن جدی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، غلامعلی دهشیری ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت جهان الکترونیک در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حضور مقام های قضائی در بازدید از کارخانه ها و شرکت های تولیدی، موجب آشنایی دقیق آنان از خط تولید، مشکلات سرمایه گذاران و دغدغه های کارگری می شود.

وی تصریح کرد: حمایت دستگاه قضائی از رونق و جهش تولید، منحصر به پشت میز قضاوت نیست و این حضور در میدان عمل و بازدید از حرکت و جوشش و تلاش کارگران و کارآفرینان می تواند بسیار اثرگذار واقع گردد.

این مقام قضائی افزود: نفس حضور مقام های ارشد قضائی استان در شرکت های تولیدی و صنعتی یک حس دلگرمی و ایجاد اعتماد و روحیه مضاعف به مجموعه می دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، شرکت جهان الکترونیک را یکی از منحصرترین صنعت های پاک فعال در زمینه تهیه بردهای مدار چاپی الکترونیک معرفی کرد و بیان داشت: استفاده و بهره گیری از تفکر مدیریتی کشورهای توسعه یافته ای همچون ژاپن و آلمان و تلفیق آن با فرهنگ ایرانی، این شرکت را در زمره تولید کنندگان موفق قرار داده است.

وی رسیدگی به مشکل مطروحه شرکت در بازدید را منوط به جلسات کارشناسی دانست و بیان داشت: به لحاظ وضعیت کشور در شرایط تحریم و نوع کالای تولیدی این شرکت در رقابت با مشابه خارجی و حضور فعال در بخش صادرات، مراتب پس از بررسی دقیق با نگاه حمایتی مورد توجه و پیگیری قرار می گیرد.

دهشیری پس از بررسی شکل این شرکت، ابراز داشت: امید است با حمایت قضائی از تولید و رفع مشکلات آن، تعداد اشتغال مستقیم به کار این شرکت از ۱۲۰ کارگر به ۲۰۰ کارگر افزایش یابد و بازه زمانی تولید محصولات آن که اکنون ۹۰ روز می باشد نیز کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha