یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
فرهنگسرا سرو

حوزه / فرهنگسرای سرو با همکاری کانون هنری ویدار، به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سلحشور دفاع مقدس، برنامه‌ های مختلف رادیویی تهیه و در فضای مجازی منتشر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو ، دبیر کانون هنری ویدار، شهرام صدیق دراین‌باره گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حوزه صدا و گویندگی در کشور وجود دارد، کانون ویدار سعی کرده است با ایجاد بستری مناسب برای علاقه مندان به گویندگی در فضای مجازی، اقدام به تهیه و تولید آیتم ها و برنامه های مختلف رادیویی و پادکست‌های صوتی کند تا ضمن ایجاد علاقه و انگیزه بین علاقه مندان، با تهیه و نشر آثار صوتی فرهنگی و هنری خوددر حفظ و اشاعه فرهنگ و ادبیات کشور گام هرچند کوچکی بردارد.

پادکست‌های صوتی داستان چاشنی سخاوتمندانه در زندان بفداد و داستان اسارت از جمله آثار صوتی کانون هنری ویدار فرهنگسرای سرو در این ایام است. داستان چاشنی سخاوتمندانه در زندان بغداد، نوشته  آزاده رضا امیر سرداری با گویندگی ندا قنبری و داستان اسارت به نویسندگی و گویندگی  ساناز کیوانفر است.

علاقه‌مندان برای دیدن برنامه‌ها می‌توانند به اینستاگرام فرهنگسرای سرو به نشانی farhangsara_sarv مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha