چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 914344
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
سالار سنجری

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی منطقه آزاد ارس - جلفا با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح ساماندهی هیئت‌ها برای دریافت مجوز فعالیت و ثبت شدن در سامانه اکثریت هیات مذهبی منطقه آزاد ارس – جلفا مجوز فعالیت گرفتند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی علی اکبری، امروز در جلسه ای با حجت الاسلام سالارسنجری امام جمعه منطقه آزاد ارس - جلفا، گفت : یکی از دغدغه ها و مهترین اقدامات پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی، سامان‌دهی هیئت‌های مذهبی است که در این راستا با ساماندهی هیأت‌های مذهبی هم خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به آن‌ها خواهیم داشت و هم نظارت بهتری بر عملکرد آنان صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها هیئت‌ دارای مجوز امکان برگزاری عزاداری ها را در ماه محرم و صفر خواهند داشت، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه و حساس امسال و شیوع ویروس کرونا، هیئت‌های مذهبی، عزاداری در منطقه آزاد ارس – جلفا را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تدوین شده توسط ستاد ملی کرونا انجام خواهند داد.

امام جمعه جلفا نیز در این دیدار تاکید کرد: از مردم و عزاداران امام حسین(ع) درخواست داریم که با حفظ توصیه‌های بهداشتی در مراسم‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha