شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمازی

حوزه / فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: آیین تکریم و تجلیل از آیت الله نمازی و معارفه آیت الله سلیمانی با ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی در مصلی کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان علی اکبر مرتضایی در نشست برنامه ریزی تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بیان کرد : از آیت الله نمازی در جلسه آتی شورای اداری شهرستان کاشان نیز با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

آیت الله نمازی از کاشان می رود / آیت الله سلیمانی جایگزین می شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: بالاترین ویژگی آیت الله نمازی تسلط و آشنایی با فضای سیاسی جامعه، جناح‌ها و مباحث فرهنگی و بین المللی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: آیت الله نمازی طی ۱۴ سال حضور در کاشان، محور وحدت همه جناح‌ها و اندیشه‌های مختلف بود و دفتر ایشان به روی همه مراجعه کنندگان باز بود.

گفتنی است، نشست برنامه ریزی مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به ریاست علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

طی آیینی در روز پنج شنبه در محل مصلی کاشان، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق زاهدان به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان معرفی و از خدمات ارزشمند و ماندگار آیت الله نمازی در ۱۴سال اخیر تجلیل می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha