پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی تصویب اهدای نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) را به سرلشکر «موسوی» تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اهدای پرچم و نشان «فداکاری» به دانشگاه افسری امام علی (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی این توفیق را به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ (صف ۴)

برادر گرامی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی (زید عزه)

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

عنایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری حضرت امام علی (علیه‌السلام) که به تعبیر معظم‌له فیضیه ارتش است، به جنابعالی که از فرماندهان ولایتمدار، با اخلاص و با اقتدار نیروهای مسلح هستید و آحاد خانواده بزرگ ارتش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است ارتش جمهوری اسلامی ایران با فضل و عنایت الهی تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و زعامت فرماندهی معظم کل قوا همچنان با اقتدار و با صلابت در اتحادی مثال‌زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر ارکان نیروهای مسلح، اندیشه هر دشمنی را برای آسیب رساندن به کیان اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و آب و خاک کشور عزیزمان، باطل سازد و ملجأ و پناهگاه همه مظلومان جهان باشد.

در پایان از درگاه خداوند متعال تقاضای علو درجات برای شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران را داشته و برای جنابعالی و کادر پر افتخار ارتش بهترین تقدیر الهی را در مسیر خدمت مخلصانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم.

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha