شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / نشست جامعه ستایشگران استان قم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر گفت: برنامه ریزی بر این شده که از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ شب برنامه های مختلفی با موضوع واقعه ی عاشورا در ساعات مختلف از طریق رادیو و تلویزیون پخش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمی محمد لطفی نیاسر، در حاشیه نشست توجیهی مداحان استان قم که دوشنبه شب در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: در ماه محرم اقدام جدی در پوشش هیئت های استان داریم تا مردم بتوانند در صورت عدم حضور فیزیکی در مجالس عزاداری از طریق رادیو و تلویزیون از برنامه های فرهنگی هیئات استان بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی بر این شده که از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ شب برنامه های مختلفی با موضوع واقعه ی عاشورا در ساعات مختلف از طریق رادیو و تلویزیون پخش شود که بخشی از این برنامه ها به صورت زنده و بخشی هم به صورت تولیدی خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم عنوان داشت: برنامه دیگری هم که برای دهه ی اول محرم تولید شده و امشب در همین نشست رونمایی شد، مستند تلویزیونی «شیخ المادحین» است که در هفت قسمت تولید شده و به روی آنتن شبکه استانی قم، چند شبکه سراسری و دیگر شبکه های استانی می رود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم گفت: بیان پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در طول ایام محرم به جهت حفظ سلامتی مردم و در راستای ایجاد شور حسینی توام با شعور حسینی از دیگر برنامه های صدا و سیمای استان قم در آن ایام خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha