جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز مدیریت حوزه

حوزه/ ارتباط یک کشور کوچک بی هویت با یک دولت گرگ خو اصلا مصداق روابط عادلانه دو کشور نیست چرا که فرجامی جز تسلیم ذلیلانه و تبدیل کشور به یک سرزمین مستعمره صهیونیسم نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه شدید اللحن  مرکز مدیریت حوزه علمیه در محکومیت ارتباط دولت امارات با رژیم غاصب صهیونیستی به این شرح است:

برقراری روابط رسمی دولت امارات با اسرائیل و عادی سازی آن، پشت کردن به آرمان فلسطین، خیانت به امت اسلامی ، تایید ظلم و ستم علیه مردم مظلوم فلسطین و مایه تقویت دشمنان قسم خورده اسلام می باشدکه ره آوردی جز افزایش دامنه ظلم و فساد و تباهی در جهان ندارد و قلب امت اسلامی را دوباره جریحه دار کرد.

خیانت رابطه با اسرائیل همچون پیمان ننگین کمپ دیوید که در سال ۱۳۵۷ شمسی میان مصر و اسرائیل بسته شده بود، این بار در چارچوب معاهده ننگین معاهده قرن ، ظهور یافت.

گرچه اقدام دولت امارات به سازش با کیان غاصب اسرائیل هرگز به معنای موافقت ملت مسلمان امارات با این اقدام خائنانه نیست و به زودی شاهد اعتراضات قهرمانانه ملت امارات و دیگر ملت های اسلامی خواهیم بود، اما لازم است حاکمان امارات بدانند که:
اولا : در شرایطی با رژیم غاصب اسرائیل وارد سازش شده که چهره ادعای شکست ناپذیری ارتش او به ارتشی زبون و شکست خورده از موشک های حزب الله و نوار غزه تبدیل گشته و اربابش به عنوان عاجز ترین دولت در کنترل ویروس کرونا در عالم معرفی شده است.

ثانیا: ارتباط یک کشور کوچک بی هویت با یک دولت گرگ خو اصلا مصداق روابط عادلانه دو کشور نیست چرا که فرجامی جز تسلیم ذلیلانه و تبدیل کشور به یک سرزمین مستعمره صهیونیسم نخواهد داشت.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه از همه دولت های اسلامی و ملت های مسلمان می خواهد با مردود دانستن چنین اقدام ننگینی تا پیروزی نهایی  آرمان بزرگ جهان اسلام که همان نابودی دولت غاصب صهیونیستی است از هیچ کوششی دریغ ننمایند و قطعا به یاری خداوند متعال با همبستگی و احیای سنت ها و ارزش های اسلامی توسط ملت های بیدار و علمای بزرگ و دلسوزان امت اسلامی پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین خواهد گردید.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha