جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسعود کاویانی

حوزه/ با توجه به شرایط کرونایی و رعایت مسائل بهداشتی سعی ما بر این است با نواهای رادیو محرم هر خانه را به یک حسینیه تبدیل کنیم، رادیو محرم باید به نیاز سراسری مخاطبان پاسخ دهد و مختص قوم یا شهری نیست این رادیو بر اساس نیاز عمومی تاسیس شده است و دغدغه مردم را پوشش می دهد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف در نشستی خبری با خبرنگاران که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات رادیو معارف در قم برگزار شد، گفت: تعامل با مخاطب از جمله کارهایی است که تاکید ویژه بر آن شده تا مخاطب به نیاز اصلی خود برسد و این کار از طریق فضای مجازی صورت می گیرد که امکان تعامل بهتر برای مخاطب و درخواست مداحی های مختلف را فراهم می کند .

وی همچنین به پویش های مختلف در این رادیو اشاره کرد و گفت "نذر صلوات" و " لبیک یا حسین" از جمله پویش های رادیو محرم خواهد بود که در طول محرم ادامه دارد .
مدیر رادیو معارف، معرفی کتابهای مرتبط با محرم و آشنایی مخاطبان با آنان را از جمله فعالیتهای رادیو محرم دانست و گفت: مخاطبان می توان با ارسال عکاس از مراسم و یا حسینیه های برپا شده در منازل خود انعکاس دهنده مجالس خود در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان باشند.

کاویانی خاطرنشان کرد: این رادیو برای سال چهارم است که در ایام محرم مهمان مخاطبان سراسر کشور خواهد بود و اولین مساله در آن بحث ارائه الگوی صحیح عزاداری خواهد بود.
مدیر رادیو معارف در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت مسائل بهداشتی سعی ما بر این است با نواهای رادیو محرم هر خانه را به یک حسینیه تبدیل کنیم؛ رادیو محرم باید به نیاز سراسری مخاطبان پاسخ دهد و مختص قوم یا شهری نیست؛ این رادیو بر اساس نیاز عمومی تاسیس شده است و دغدغه مردم را پوشش می دهد .
کاویانی تنوع مداحی و عزاداری های قومی در بخشهای مختلف کشور را جزو بخش های اصلی دانست و گفت: رادیو محرم درصدد است ارتباط با هیأت های مختلف را حفظ کرده و به پالایش بهترین مداحی ها و پخش آن بپردازد .
وی افزود: پخش مداحی های متنوع از مادحان مختلف از اصولی است که سعی شده است امسال به آن بیشتر توجه شود تا مخاطب بهره بیشتر ی از این رادیو ببرد.
مدیر رادیو معارف همچنین گفت: از مباحث دیگر که رادیو محرم بر آن تاکید دارد همان شور و شعور حسینی است که رادیو محرم با آماده کردن بسته های کوچک سخنرانی به عمق بخشی و معرفت بخشی پیامهای عاشورا می پردازد .

کاویانی از آغاز به کار رادیو محرم با شعار" حسینیه ای به وسعت دلها" در روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ۹۹  ساعت ۱۸ با پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha